pel seu cap...

Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

dimecres, 1 de maig del 2013

Peketrail i Babytrail Roquetes, Cursa i Marxa popular de Tortosa i Farrubiant.

Dia complert.
Avui els cotxes que pujaven a Caro veien cigronets grocs pel Farrubio, i és que un bon grapat hem fet la ruta de Diumenge vinent CURSA I MARXA DEL VENT als Reguers.

Els més valents l' han fet sencera, pujant a la bassa de ganduls, al Farrubio i al Penyaflor. Altres ens hem conformat en fer Farrubio i baixar per la bassa de ganduls.

Montse, Laura, Albert i les gossetes (Kara i Llum) han Farrubiat.
Jordi R, Ivan, Bernabé, Jordi P. i Benja han fet tot el recorregut.

La setmana ha tingut com a protagonistes a les xiquetes i xiquets del Peketrail (activitat extraescolar que fa la mega-super crack Neus al cole de Roquetes). Ni la pluja ha pogut en ells, anant al Pavelló per no deixar d' exercitar-se.
Bé, bé, no us perdeu la sortida que tenim muntada per vatros que xalarem.

Però a més a més, i arran de la Cursa i Marxa Popular de Tortosa, d' avui mateix, haurem d' obrir secció BABYTRAIL...
En 28 dies i ja ha pujat al podi (mireu la placa, mireu).
Estos jóvens apreten de valent.
Felicitats Pol.

No tenim fotos d' avui (ja arribaran, així com les cròniques), sabem que alguns groguets han anat, Jordi Cerdà, Enrique,...
Ja ens comentaran com ha anat.

Espectacular el recorregut d' Enrique, si mireu el track que ha fet, lo tio... a l' arribar a Ferreries s' ha tirat al riu i l' ha creuat , a l' arribar a l' altra banda, ha decidit tornar cap a Ferreries per continuar la cursa a peu.
Este crack apunta per a formar part dels Triatletes del Trail, i si no temps al temps. Que màquina.

Track del Crack Enrique.
Clicar per fer-lo gran.

I no us encanteu per apuntar-vos a la sortida de la Vall Fosca.
Com més prompte tanquem l' autobús més segur tindrem el lloc reservat per tots al Refugi.

La pujada al Refugi (tot i el que diu el tríptic) és de sols 5 km, assequible per tothom.
I els llacs i els paisatges magnífics.

Clica a sobre per informar-te i apuntar-te.