pel seu cap...

Pel seu cap es succeïen les visions meravelloses d' aquelles serralades, dels rocams, dels precipicis, dels pinars de les vessants de Caro. Al davant de la Cova del Vidre, veia la lluminositat del cel i de la immensa vall. A la seua esquerra, Caro, majestuós, a l' esquerra la Joca, torre vigia d' aquelles serralades, esvelta, batxillera dels quatre punts cardinals. Un poc més avall, també a la dreta, mirant al Montsià, les figures de roca del Racó dels Capellans fent sentinella al Barranc de la Galera. Al front, planura, oliveres, una mar verda d' oliveres, i allà lluny, el riu Ebre, fent la serp vall avall, cercant la mar blava."De Roquetes Vinc" Ramon Tafalla (pàg.54).

diumenge, 9 de gener del 2011

Reconeixement de la Cursa de Campredo. http://cursa.campredo.net/

Molt bona cursa per començar el circuit, les seves pujades i els trossos per agafar fondo, i molt ben organitzada pel que hem vist...
A les 8h 25m ens hem trobat Xavi G, Alfonso, Fran i Albert S davant l'esglesia de Roquetes, .. han fet figa Albert Q ( a quin hora es va acabar el sopar,pardal?), i Josep F.
Arribem davant el bar-restaurant del coent a Campredó on Manel de l' organització ja ens estava esperant.. Eren les 8h40m, i ens comenta que un grupet (coll de l' alba) acaba de sortir.
Anem a fer el caferet de rigor.. que bé senta a primera hora i se' ns ha afegit Julián que ens venía d' Amposta.
Hem decidit saltar-nos els 2-3 km del poble fins l'argiler i deixant els cotxes en aquest lloc hem començat a trotar, juntament amb companys del coll de l' alba i algún de la Uec.

I vinga cap endavant...

A la dreta el perfil dels que hem fet el recorregut dels argilés. als argilés.(14,400 Km)a l' esquerra el track de la cursa.
Jo anava al darrera per fer les fotos i tenir una mirada més global del grup (qualsevol excusa és bona no?  :-)  jeje).
Creuant marges, barrancs, pujant i baixant.. hem arribat a la pujada final, i abans de les antenes hem fet la tartera (menos mal que és curta, que si no.. buff..).

Des de dalt de les antenes hem anat baixant, seguint el Gr, ... de tant en tant anavem agafant als primers, que de cegos que anaven s' anaven perdent.. jeje....
A partir dels 12, menos mal que les ànimes caritatives habituals m' anaven estiran que se' m feia llarg.
Però tant Julián, com Alfonso, en lloc de tornar a l' argiler (sense fer els 3-4 km finals), han volgut seguir per la ruta de la cursa. És lo que tenen les màquines.

Al Xavi i al Fran se' ls veia forts, però han seguit fins als cotxes... On un cop fets quatre estiraments hem marxat al poble.
Esperar a les fieres, una cerveseta, quatre comentaris... i fins dimarts a l' entreno.

Qui vulgue  a les 19h30m que vagi escribint, i per les 8h10m, idem....
Nota final: La única nota negativa de la jornada apart de la rascada a la cuixa d' Alfonso,  ha estat el creuament amb un corredor al camí dels bandejats ja a hora de dinar.. on he anat a provar el cotxe i capficat com anava no he pensant que el camí era estret i que feia molta pols, i el que corria (igual era puça o Ivan), s' han recordat de la familía fent "aspavientos" en los braços, ... ;-(   , sorry nen, al cap de dos km quan he girat per disculparme ja no t' he trobat.....
Bé nois, animeu-vos per diumenge, i feu la inscripció que s' acaben. http://cursa.campredo.net/
Ja sigue cursa o marxa (jo faré la marxa corrent), ara és l' hora.
Albert S.

Anònim ha dit...

Gràcies Albert pels teus comentaris. M'han agradat molt!
Per cert, jo estic convençut (i tal com t'he vist avui) de que pots fer perfectament la cursa el proper diumenge.
Vinga, ànims!
Manel.
Director cursa Campredó.

Albert S. ha dit...

Gràcies Manel, tu si que saps quedar bé.
Fer-la la faria, però els 6 darrers Km els patiria per falta de fondo. I per estar-me 3h20m per estos mons, preferixo anar poc a poc i anar agafant la forma...
Lo dit, molt bona faena i molt bona cursa...
Ens veiem diumenge..

Fran ha dit...

Sí Manel, millor que faci la marxa....si l'hem d'esperar per dinar.....buuuuffff.....jeje

Ferran ha dit...

Jo vaig fer la ruta lo divendres 7 i tot i que portava GPS hi havia algun lloc que no estava massa clar i em vaig perdre.

De totes formes fa bna pinta. Llàstima que no podré assistir.

Sort!

Anònim ha dit...

Ferran , a la dreta del gps (esquerra segons models) hi ha un botó que fica start... el vas polsar.. jeejejje.
Gràcies, per desitjannos sort.